5 Ekim 2007 Cuma

esra sakınc'ın maili ve digerleri

öncelikle toplanti öncesinde gelen maili copy/paste ediyorum,

"uzun ve acılı bir blog denemesinden sonra yeniden bildik bir ortamın tüm huzuruyla herkeslere merhabaaaa.. .
geçen hafta buralarda olmadığımdan yazışmalara yeni bakabildim ve herşey harika görünüyor..
sizin enerjiniz karşısında vayyy demekten kendimi alamadım doğrusu..
tek sorunum blogggggg... ..
birbirimizle hiç anlaşamıyoruz. ..
bunun ötesinde bir deee..
doruuukkk :(((
öylesine siyah kiii, içim kararıyoo ve yazıları okuyamıyorum. ...
bu durumu sakın yaşıma bağlamaya kalkmayınnn.. .
hala biraz gençkızım...

şaka ve bu kişisel mızlanmayı bir yana bırakırsak
tema konusuna gelmek istiyorum.
bu ilk defa gerçekleştirmeye çalıştığımız adı hala belli olmayan etkinlik için
temanın bize (envai çeşit yıldız mensubu), ilk olmasına, çıkış amacımıza ve ilk olmasına has bir ya da daha çok kavramları barındırması ve bu yeni doğuşu kutlaması, haber vermesi gereken bir söylem ya da simge olması gerektiğini düşünürkeeenn...
aldığım bir kitapta okuduğum şu cümle
"sıfır sınırsızlığın ve sonsuzluğun sayısıdır. 1 sayısı varolmayı ve olumsuzluğu ifade ederken, 0 varolmamayı, yokluğu ifade eder. elektrik düğmelerinde ve bilgisayar programlama dillerinde 1 açık 0 ise kapalı anlamındadır"
sonucu
01 ya da sıfırbir
tema için olabilir bir fikir gibi göründü bana.
taşıdığı kavramların çokluğu varlık ve yokluğu, oluş ve hiçliği, sınırsızlığı, açıklığı ve kapalılığı tartışması ve de aynı zamanda birinci anlamına da gelmesi bana iyi göründü.
kısaca
01 teması tartışmaya açılmıştır.

bunun dışında bence acilen bu etkinliğe üstünde anlaşılmış bir isim bulmak gerekmekte.
ingilizce lütfen olmasın..
çok uzun olmasın...
kolay anlaşılır ve kolay yazılır olsun...
ve keşke içinde ortabahçe olsa

tasarım haftası, tasarım günleri vb. klasiklerin dışında...
aklıma gelenler...

ortabahçede tasarım
tasarımhane
tasarım fabrikası
7 24 tasarım
gece gündüz tasarım
kayıt öncesi tasarım

gibi gibi...
biraz uçtuğumun farkındayım ama lütfen herkesler aklına gelen herşeyi düşünmeden yazsın...
yoksa bu savurma durumunda yanlız kalacağım...

şimdilik benden bu kadar...
organizyon şeması ve yapılacaklarla ilgili olarak yelta bence çok başarılı bir giriş yapmış. biraz daha genişletilmesi ve bir sistematiğe oturtulması ile ilgili olarak yetiştirebilirsem bu akşam bir posta, beceremezsem yarın toplantıya çıktı olarak getireceğim.

herkeslere iyi çalışmalar..
görüşmek üzere.
esra s."

sonrasına gelince, şimdilik bir head imaj oluşturdum, tepkiler doğrultusunda görüntümüzü değiştirdik (:

kayıt(içi)dışı, bana da çok çekici geliyor en kısa zamanda belirteceğim düşüncelerimi, elinde çalışma ekiplerinin listesi olan birileri onları yazarsa güzel olur,

görüşmek üzere
yelta

1 yorum:

foa dedi ki...

yelta imaj o kadar prof. duruyo ki harhangi bi otomatik reklam gibi duruyo..bi de fotografa goz doymys belli ki kale almiyoruz...ben de reklam diye hic bakmadim oncesinde..renkleri de tam microsoft isi gibi ya:) bunu baslatman iyi oldu ama gorseli de bi yandan gelissin ki anca oturtutuz biseyleri..eline saglik..belki foto yerine cagrisim yapan bambaska bi analoji ya da daha soyut:) biseyler yapabiliriz diye dusundum.