22 Eylül 2007 Cumartesi

ortabahce 2.toplanti

1.toplantı nefisti, cok umutlandım, herkese teşekkürler. bunun üzerine doruk ve yeltanin mesajlarına iki adet yorum yazdim amma görünmedi bakalım bu iletiyi yayinlamayi becerebilecek miyim...bir kez daha diyorum ki "herkes aynı bahçede" den daha iyi bi cümle bulunamazdı tüm niyetlerimizi ve pozisyonumuzu tarif etmek için. 2. toplanti tarihini hatırlatayım: 4 ekim perşembe saat 17:00. umarım ilk toplantıdaki herkes ve ekibe yeni katılacak iki kişi ve de selim ayşen ile birlikte tam kadroyu toplanabiliriz. Bundan sonraki katılım isteklerini (ki çok var) iş grupları şeklinde organize edelim derim. Yelta'nın başlattığı listeye sergi duzeni için açacağımız yarışmanın organizasyonun ve atakanın önerdiği gazete-bülten meselesini ekleyebilirim. doruk ve yeltanın gönderdikleri tutor pack ve temaların üstünden ikinci toplantida geçelim, çok yararlı örnekler...City index sadece pasif bi tema değil, yöntem önerisi..o yönüyle çok sevdim..türkiyedeki örnek çok atıl kalmıs bunların yanında..easa yı kardes organizayon belki de abi organizasyon:) olarak benimsemek kaçınılmaz oldu..bu hafta texti yazmaya başlıyorum o yüzden tema için herkes bişeyler yazsa cok iyi olabilir...

Hiç yorum yok: