22 Eylül 2007 Cumartesi

Görevlere Göre Dağılım Üzerine Birkaç Kafa Yorma Eylemi

Bu gece oturuyordum ve nasıl görev gruplarına dağılabiliriz, o gruplar neler yapabilir diye biraz düşündüm, şimdi de sizinle paylaşmaktayım (:

Sponsorluk Ekibi
  • sponsorluk dosyası hazırlama
  • iletişime geçilecek şirketleri belirleme
  • şirketlerle iletişimi kurma
  • ihtiyaç listesi hazırlama

Tanıtım Ekibi
  • bülten hazırlama
  • kurumsal kimlik, afiş, web sitesi hazırlama
  • diğer okullarla iletişime geçme
  • yayın organlarına ulaşma
Atölye Ekibi

  • tutorpack hazırlama
  • atölye önerilerini değerlendirme
  • atölye yürütücülerinin isteklerini belirleme
  • atölye katılımcılarını düzenleme
  • atölyeleri takip etme
Etkinlik Alanı Ekibi
  • etkinliğin gerçekleşeceği mekanı belirleme
  • düzenleme yarışmasını organize etme
  • belirlenmiş mekansal ihtiyaçları giderme

Şimdilik böyle birşeyler düşündüm, herkes bir yerinden tutup çekerse, güzel bir programa otururmuşuz gibi geliyor, daha fazla ekip daha fazla alt detay olabilir tabiki. Dediğim gibi bunlar bir anda akla düşenler (:

1 yorum:

foa dedi ki...

doruk ve yelta once 'hekes ayni bahcede' ye bayildigimi belirtmeden duramiyorum...'herkes kendi evinde' filminden sonra bana daha da anlamli geldi amacimiz icin:) temalar ve tutorpack ornegi cok iyi..4 ekim toplantisinda bunlarin bir kismi elimizde cikti olarak bulunsun ve uzerinde konusalim..yeltanin gonderdigi tutorpack cok cok iyi bi ornek..dorukun yolladigi kardes organizasyon:) easanin temalarinda gezinmek cok iyi oldu..turkiyedeki duruma biraz uzuldum..ne bicim sayfa o oyle:? insallah icerigi daha dogru dürüst olmustur. yelta is kalemlerine ek olarak sergi duzenleme icin yarisma acma meselesi var..ve de atakanin onerisi gazete ya da bulten ..etkinlik oncesi ve sonrasinda...tema icin burada bi tur dondurelim easayi da herkes incelerse..city index cok guzelmis..yani bazen oylece pasif bi tema degil baya operasyon ya da yöntem tarifi de olabilir demek ki..